אודות המייסד

TreeLogic נוסדה על-ידי יורון שירן, מומחה-עצים (ארבוריסט) הולנדי עם 19 שנות ניסיון בינלאומי בכל תחומי הטיפול בעצים, תואר אקדמאי ביערנות ומומחיות עצים מאחד המוסדות ההולנדים הנחשבים בתחום, והסמכה של האגודה הבינלאומית למומחי-עצים (ISA). יורון מוסמך בישראל כגוזם מומחה של משרד החקלאות ומדריך עבודה בגובה בעצים מטעם משרד התמ"ת.

לפני שעלה ארצה וייסד את TreeLogic, יורון החזיק בתפקיד מפקח העצים הראשי של פרוספקט פארק בברוקלין, ניו-יורק, שם היה אחראי על כל היבטי הטיפול ב-11,500 העצים של הפארק. פרוספקט פארק הינו מתחם ציבורי בגודל 2,340 דונם בעל מעמד היסטורי, אשר תוכנן על-ידי האדריכלים של סנטרל פארק. במסגרת אחריותו, יורון ניהל את פרויקטי הגיזום, הכריתה, השתילה וההעתקה של העצים, ופיקח על שימור עצי המורשת בפארק. כמו כן, יורון אבחן וטיפל בבעיות בריאות העצים והאדמה, יזם והנהיג תכנית חדשנית להערכת סיכוני עצים, והדריך אנשי סגל לבצע עבודות אלו כדרך קבע. יורון אף פיתח מערכת מסלולי הליכה מודרכים המופיעים באתר האינטרנט של הפארק.

טרם העסקתו בפרוספקט פארק עבד יורון כמומחה-עצים בסנטרל פארק, ובמהלך השנים הועסק כמנהל צוות של מטפסי עצים בחברות פרטיות, רשויות מקומיות ובאופן עצמאי בהולנד, ארה"ב, אוסטרליה וניו-זילנד. גישות העבודה וטכניקות הטיפול המגוונות אליהן נחשף יורון במרחב הבינלאומי תורמות רבות למומחיותו, וממשיכות להשפיע על עבודתו כיום.

את התואר שלו ביערנות ומומחיות עצים קיבל יורון ב-1997, לאחר ארבע שנות לימוד בהליקון קולג', אחד המוסדות ההולנדים הנחשבים בתחום.
ב-2003 הוסמך יורון על-ידי ה-ISA, האגודה הבינלאומית למומחי-עצים. יורון ממשיך להתעדכן ולהתמחות בנהלי טיפול בעצים בכנסים וקורסים בתחום, כפי שנדרש ע"י הסמכתו.

עוד עלינו

תעודות וביטוח

פרויקטים קודמים