גיזום מומחה

TreeLogic מציעה מגוון רחב של שירותי גיזום, כולל עיצוב מבני של עצים צעירים להבטחת צמיחתם הבריאה והבטוחה, כריתה או קיטום של ענפים מסוכנים, מתים או נגועים, הנמכת גובה עצים ללא כריתת צמרות מזיקה ומכוערת, ושיקום עצים בוגרים.

למה צריך גיזום מומחה?

עצים בריאים ויציבים אינם זקוקים לגיזום. היות ועצים בנויים לווסת את עצמם, גיזום מיטיב עמם רק כאשר הוא מטפל בבעיה קיימת או מונע בעיה בעתיד. לכן, גיזום עצים ראוי שיעשה על-ידי מומחי-עצים מוסמכים, להם הידע, הניסיון והכלים לזהות בעיות בזמן ולמנוע גיזום יתר. כדברי מדען ופתולוג העצים הנודע אלכס שייגו, בעוד עבודת גיזום מוצלחת הינה אחד הדברים הטובים ביותר שניתן לעשות למען עץ, גיזום שלא כהלכה הינו הדבר הגרוע ביותר בשבילו.

Pruning properly done is still one of the best things you can do to help trees stay healthy. Pruning improperly done is still the worst thing you can do to a tree. – Alex Shigo, Former Chief Tree Pathologist for the US Forest Service

למה דווקא TreeLogic?

TreeLogic מאמינה שגיזום נועד לעזור לתהליכים הטבעיים של העץ, ושהגיזום הכי טוב הוא תמיד המינימאלי ביותר. הידע והניסיון הייחודיים של מייסד טרילוג'יק, יורון שירן, מבטיחים שכל התערבות בצמיחה הרגילה של העץ שלכם היא נחוצה, ומתאימה במיוחד לצרכים של העץ ולהעדפותיכם. בנוסף, שירותי הגיזום שלנו ידידותיים לעצים, לרכוש ולסביבה: אנו יכולים לטפל בכל חלקי העץ בעזרת שימוש בטכניקות טיפוס מתקדמות, כלי עבודה ידניים וחיתוכים מבוקרים.

שירותי הגיזום שלנו

עיצוב מבני של עצים צעירים
גיזום של עצים צעירים הנועד לאפשר את צמיחתם הבטוחה והבריאה. עיצוב מבני הינו סוג הגיזום החשוב ביותר, שכן הוא מפחית באופן משמעותי את הסיכון לכשל בטיחותי של העץ ולנטל הכספי הנלווה.

ניקוי נוף העץ
כריתה או קיטום של ענפים מסוכנים, מתים או נגועים מנוף העץ, על מנת לשפר את רמת הבריאות והבטיחות הכללית של העץ. גיזום מבני נכון המבוצע בעתו יכול למנוע את צמיחתם של ענפים המסוכנים לאנשים ולרכוש.

הנמכת צמרת העץ
הפחתת גובה העץ על-ידי ביצוע חיתוכים מבוקרים במקומות הנכונים. הנמכת נוף הינה האלטרנטיבה העדיפה לנוהג המזיק של כריתת צמרות עצים, שכן היא אינה גורמת מצוקה מוגזמת לעץ.

שיקום עצים בוגרים
שיקום מבני של עצים בוגרים אשר נגזמו בעבר שלא כהלכה. על מנת לא לגרום מצוקה מיותרת לעץ, גיזום שיקומי מצלח מצריך לרב מספר טיפולים.

.

מצגת זאת דורשת JavaScript.

שירותים נוספים

הערכת סיכונים ובריאות עצים

הדרכת עבודה בגובה בעצים