הערכת סיכונים ובריאות עצים

TreeLogic מציעה מספר שירותי אבחון שנועדו להעריך את רמת הסיכון של עצים, מצב בריאותם, ואף את הסיבות האפשריות לכישלונם.

למה צריך אבחון מומחה?

אי-יציבות מבנית כתוצאה מריקבון גלוי או סמוי הינה הסיבה העיקרית לנפילה בלתי צפויה של עצים, המסכנת אנשים ורכוש. היות ולעתים קרובות מראהו החיצוני של עץ אינו מצביע על יציבותו, בדיקה מקצועית הינה הכרחית על מנת למנוע כריתת עץ תקין, או חלילה, השארת עץ מסוכן. כך גם לגבי טיפול בעצים חולים: חשוב להתייעץ עם מומחה-עצים מוסמך על מנת לזהות את הפתרון המתאים, שכן טיפול לא מיומן עלול לגרום נזק ממשי לעץ.

למה דווקא TreeLogic?

שירותי בדק העצים של TreeLogic ייחודיים בכך שהם משלבים הערכה ויזואלית (שיטת ה-VTA) עם בדיקות באמצעות הרזיסטוגרף (Resistograph), המכשיר המדעי המוביל בעולם למדידת ריקבון עצים, והיחיד מסוגו בארץ. יורון שירן, מייסד טרילוג'יק, הינו בעל ניסיון נרחב בתחום, לאחרונה כמפקח העצים הראשי בפרוספקט פארק בניו-יורק, שם היה אחראי על הטיפול בכל 11,500 העצים בפארק ועל בטיחותם של מיליוני מבקרים.

שירותי האבחון שלנו

הערכת סיכוני עצים
האם העץ שלך מהווה סכנה לאנשים או לרכוש? שירותי הערכת הסיכונים של TreeLogic כוללים בדיקה ויזואלית ומכשירנית מקיפה של מבנה העץ ושל גורמים סביבתיים העלולים לתרום לנפילתו. בנוסף, אנו מספקים דו"ח מפורט של הממצאים.

הערכת בריאות עצים
מחלות עצים, מזיקים, בעיות השקיה, ומחסור בחומרים מזינים הם רק כמה מהסיבות שעצים לעתים אינם משגשגים. TreeLogic מספקת שירותי אבחון בריאות עצים והמלצות להמשך טיפול.

אבחון לאחר נפילת עצים
כאשר עץ נופל באופן בלתי צפוי וגורם נזק, לרוב יש לאבחן את סיבת הכשל לצרכים ביטוחיים ומשפטיים. TreeLogic מספקת אבחונים מומחים לאחר נפילת עצים, אשר נועדו להעריך את סיבות הנפילה, הימצאות סימנים מטרימים למצוקת העץ, ויכולתו של מומחה לצפות את הכשל מראש.

.

מצגת זאת דורשת JavaScript.

שירותים נוספים

גיזום מומחה

הדרכת עבודה בגובה בעצים